Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна радиатор парното на 166 2.0 + снимки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Може радиаторчето да е било менте, но може и да имаш проблем с предпазния клапан в капачката на разширителния съд. Ако той не е наред, в охладителната система може да се образува прекалено високо налягане.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Vesko84 Покажи съобщение
      Да споделя малко горчив опит. Преди около две години смених въпросното радиаторче, което капеше и потеше стъклото. Съдейки по цената от около 40лв, мисля че е било китайско. По Великден всичко ми експлоадира в лицетна на магистралата... Съмненията за проблеми в налягането заради заминала гарнитура на мотора засега са разсети, тъй като правих анализ за изгорели газове в антифриза в последствие. Засега становището е, че радиаторчето е менте. Предстои да видим като сложа по-скъпо какво ще се случи. Съветвам ви да не пестите средства, защото с репатрака, труда и антифриза цената на този проблем ще премина 300лв при мен.
      Когато сменяш радиатор на колата или радиаторче на парното задължително слагаш антифриз, който не е агресивен към алуминий, защото новите са изцяло от тънък алуминий и се получават пробиви както при теб.
      С какъв антифриз беше?
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #33
        Ами беше хубава марка, но не беше червен. Сега ще сложа червен.
        А колкото до клапана в капачката на разширителния съд - намират ли се нови и има ли как да я тествам?
        2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
        ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
        sigpic

        Comment


        • #34
          Във всеки магазин за авточасти им капачки за разширителният съд.

          Comment


          • #35
            Клапанът на капачката трябва да отваря при налягане почти 1 bar. За да се пробва това, трябва да се надуе.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              1.4 bara
              Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

              Comment


              • #37
                В E-learn пише 0,98 bar.

                В спесификацията на капачката също.
                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:52.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  В E-learn пише 0,98 bar.

                  В спесификацията на капачката също.
                  Системата е 0,98 bara...капачката ще изпусне ако системата достигне 1,4 bara !
                  P.S.
                  Обърках се капачката е 1 bar
                  Last edited by eproHD; d.m.y г., 15:03.
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                    Системата е 0,98 bara...капачката ще изпусне ако системата достигне 1,4 bara !
                    Странно, как тогава работи тази система на 0.98 бара?
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #40
                      Колеги, при фейса има ли някаква разлика или всичко е 1:1
                      Alfa Romeo 166 Face 2.4JTD - 150 '04
                      Fiat Bravo 1.6 16V - 103 '99

                      Comment

                      Working...
                      X